طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت، سئو، طراحی فروشگاه اینترنتی

بررسی قیمت قطعات جارو برقی

در این بخش به بررسی قیمت قطعات جارو برقی خواهیم پرداخت.

ساختار جاروبرقی از قطعات مختلف تشکیل شده است. بعضی از این قطعات مثل پاکت جاروبرقی یا فیلتر آن باید هر از چندگاهی تعویض شوند. برخی دیگر نیز ممکن است به دلایل مختلف خراب شوند. مثلاً ممکن است لوله خرطومی جاروبرقی پاره گردد و یا چرخ‌های آن بشکند. در چنین مواقعی شما می‌توانید به آسانی قطعه مورد نظر را خریداری کرده و آن را جایگزین کنید.

قیمت قطعات جاروبرقی

همه ما جاروبرقی را به خوبی می شناسیم و درباره کاربرد آن در منزل اطلاعات داریم. این وسیله، از مهم‌ترین لوازم نظافت منزل به شمار می‌رود. استفاده از آن برای نظافت منزل به قدری گسترش یافته است که تقریباً همه ما روش جاروکشی دستی را به فراموشی سپرده‌ایم. این وسیله از قطعات مختلفی تشکیل شده است که در این مقاله قیمت قطعات آن را شرح داده ایم. فهرست این قطعات و قیمت آن ها به شرح زیر است:

  • قیمت برس جاروبرقی
  • قیمت کوپلینگ جاروبرقی
  • قیمت خرطومی جاروبرقی
  • قیمت زانویی جاروبرقی
  • قیمت لوله رابط جاروبرقی
  • قیمت چرخ جاروبرقی
  • قیمت کلید on و off جاروبرقی
  • قیمت موتور جاروبرقی
  • قیمت فیلتر جاروبرقی جاروبرقی
  • قیمت کیسه جاروبرقی و …

هر یک از این لوازم و قطعات جانبی کاربرد‌های مختلفی نیز دارند. قیمت قطعات جاروبرقی نیز متناسب با کاربرد آن‌ها متفاوت است.


جاروبرقی ، دستگاهی میباشد که از یک پمپ هوا استفاده می کند برای ایجاد خلاء جزئی برای جاروب کردن گرد و غبار و خاک از کف و از سطوح دیگر مانند اثاثه یا لوازم داخلی و پارچه می باشد. گرد و خاک به وسیله یک کیسه یا یک سیکلون برای تخلیه بعدی جمع آوری می شود. جاروبرقی که در خانه ها و همچنین در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، در اندازه ها و مدل های مختلف استفاده می شود. دستگاه های دستی با اندازه کوچک باتری، مدل های چرخ دار برای استفاده در منزل و جاروبرقی های بزرگ صنعتی را می توان نام برد. در اینجا به بررسی قطعات جاروبرقی می پردازیم:


موتور

قلب هر جاروبرقی موتور آن است. موتور به یک فن وصل می شود که هوا را از طریق از طریق درگاه اگزوز مکش می کند. قدرت موتور یک عامل تعیین کننده قدرت و عملکرد مکش جارو برقی است. قدرت موتور بالا در نهایت قابلیت های مکش بیشتری را فراهم می کند، اما شما باید عوامل دیگر برای عملکرد بهتر جاروبرقی نگاه کنید.


کابل برق

اکثر دستگاه های جاروبرقی با اندازه کامل از کابل های برق برای انتقال برق به واحد مکش استفاده می کنند. کابل های برق در طیف وسیعی از طول های مختلف در دسترس هستند که همه آن ها شعاع های مختلف تمیز کردن را ارائه می دهند. در حالی که برخی از جاروبرقی دارای توانایی های خودکار باز کردن کابل برق دارند، برخی دیگر از مدل ها کابل های را به طور دستی باز می کنند .


قطعات جاروبرقی

قطعات جاروبرقی

دسته (لوله تلسکوپی)

بسیاری از جاروبرقی ها دارای دسته هایی با متعلقات اضافی می باشند که می تواند امکان جارو کردن در شعاع بیشتری به شما بدهد. بعضی از دسته ها را می توان برای تمیز کردن سقف ها و سطوح دیگر که جارو برقی به طور معمول نمی تواند به آن برسد، به کار برد. در برخی مدل های جدید تر، دسته جاروبرقی الکتریکی را می توان به طور مستقیم به نازل قدرت متصل کرد.


شلنگ (لوله خرطومی)

شلنگ دسترسی وسیع به تمیز کردن یک منطقه بزرگ را فراهم می کند. بعضی از شلنگ ها دارای متعلقات اضافی برای تمیز کاری موثر به کار می برند. شلنگ ها از پلاستیک ساخته شده است و در بعضی موارد ترکیبی از پلاستیک و لاستیک ساخته شده است.


پارویی

همچنین به عنوان نازل قدرت شناخته شده است، پارویی در اکثر جاروبرقی ها یافت می شود. اینها اغلب قابلیت تنظیم ارتفاع قلم را برای تمیز کردن انواع طبقه های مختلف ارائه می دهند. نوع های مختلف آن می تواند هر سطح را مانند فرش، موکت، مبل و غیره را تمیز کند. بعضی از پارویی ها درگاه های مسدود کننده دارند تا از ورود گرد و خاک ها به موتور جاروبرقی جلوگیری کنند و در بعضی موارد چراغ دارند تا هنگام جارو کردن دید بیشتری به شما بدهد.


برس های غلتکی

اغلب در جاروبرقی هایی با نازل های الکتریکی یافت می شود، برس های غلتکی (همچنین به عنوان شناخته می شوند) الیاف را به منظور تمیز کردن عمیق از روی فرش و موکت جارو می کند. برس می تواند به طور معمول (به صورت خودکار یا با کنترل دستی) تنظیم می شود تا ارتفاع فرش های مختلف را به درستی تمیز کند یا خاموش شود تا از آسیب به کف زمین جلوگیری کند.


متعلقات

شما می توانید متعلقات جارو برقی استاندارد مانند قلم مو گرد و غبار، ابزار تمیز کننده درزها، و ابزار اثاثه یا لوازم داخلی را پیدا کنید. برخی از جاروبرقی دارای یک گزینه ذخیره سازی درون خود جاروبرقی می باشند. که یک ایده عالی است که تمام ابزارها را آماده کرده و در دسترس شما قرار داده است.. متعلقاتی مانند ابزارهای تمیز کننده درز برای تمیز کردن مناطق باریک مانند پشت مبلمان یا زیر مبلمان مناسب هستند. علاوه بر این، برس های گرد و خاک برای تمیز کردن کف های سخت مناسب است. برای مبلمان، پرده و یا هر پارچه، ابزار اثاثه یا لوازم داخلی ایده آل برای استفاده است.


چراغ جلو

این گزینه اختیاری است اما بسیار مفید برای استفاده است. چراغ جلو در پارویی واقع شده و منطقه ای را که تمیز می کنید روشن می کند. چراغ جلو برای مناطقی که دسترسی برای تمیز کردن آن مانند زیر یا کنار مبل ها سخت می باشد کمک می کند


واحد (ماژول) کنترل

ماژول کنترل یا نمایشگر دیجیتال معمولا بر بدنه ی جاروبرقی استفاده می شود. در بعضی موارد بسیاری از جاروبرقی های خانگی نیز دارای ماژول کنترل بودند. این وضعیت وضعیت کیسه ها، فیلترها و سایر مسائل مهم را به شما نشان می دهد.


قطعات جاروبرقی

سیکلون

تکنولوژی سیکلون عمدتا در جاروبرقی های بدون کیسه یافت می شود و قیف سیکلون تمام گرد و غبار جمع شده را به فنجان گرد و غبار هدایت می کند

فیلترها

دو نوع فیلتر در جاروبرقی وجود دارد،


فیلتر بعد از موتور


فیلتر HEPA


فیلترهای بعد از موتور از ورود گرد و خاک به مکانیسم عملکردی جاروبرقی جلوگیری می کند. و فیلترهای HEPA می توانند تقریبا ۹۹.۹٪ ذرات را که حتی کوچکتر از ۳ میکرون هستند جذب کنند. بنابراین، آلرژن ها می توانند به آسانی و راحتی از اتاق و وسایل اتاق حذف کند.


کلید روشن / خاموش

کلید های روشن / خاموش را می توان در قسمت های مختلف جاروبرقی قرار داد. در برخی از جاروبرقی کلید روشن خاموش بر روی بدنه قرار دارد و در برخی دیگر از جاروبرقی ها بر روی دسته های خود روشن / خاموش میکنند.

منبع: https://taamiratlavazem.persianblog.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.